Dlaczego warto wysłać pracownika salonu kosmetycznego na kurs przedłużania rzęs?

Author: Brak komentarzy Share:

Przedłużanie rzęs to jeden z tych zabiegów, którego popularność stale rośnie. Decydują się na niego już nie tylko kobiety bardzo majętne, bo koszt takiego zabiegu to nie wydatek, na który Polki mogą pozwolić sobie tylko raz w życiu. Często przedłużanie rzęs to zabieg tak regularnie stosowany jak mikrodermabrazja czy manualne oczyszczenie twarzy.

Inwestycja w przedłużanie rzęs

Skoro więc samo przedłużanie nie kosztuje majątku, dlaczego nie zwiększyć kwalifikacji naszych pracowników i nie wysłać ich na kurs z tego zakresu? Kurs przedłużania rzęs będzie dla salonu wydatkiem rzędu 800-1200 zł, a jeśli postaramy się o kurs w ramach współpracy z marką kosmetyków do rzęs może być znacznie taniej. Zwykle kursy odbywają się jednego dnia, ponieważ skierowane są do osób z wiedzą w tej materii. W skład takiego kursu wchodzi część teoretyczna i część praktyczna, zakończona sprawdzeniem umiejętności osoby szkolonej. Co ważne po kursie osoba, którą na ten kurs wyślemy będzie miała pewnie możliwość kupowania kosmetyków marki, która kurs zorganizowała znacznie taniej niż zwykle.

Elementy profesjonalnych kursów przedłużania rzęs

W ramach profesjonalnej usługi kurs przedłużania rzęs jest nie tylko nauką o nowościach w tej dziedzinie. Jest też przypomnieniem wiedzy podstawowej, wzbogaconej o elementy medyczne, marketing oraz zasady BHP. Podczas profesjonalnego kursu mamy do czynienia m.in. z informacjami na temat alergii, dowiadujemy się jak powinien wyglądać poprawnie przeprowadzony wywiad z klientem, jak wygląda poprawna procedura zabiegowa i jak wygląda cykl życia rzęs naturalnych. Ogromną zaletą, a zarazem wartością dodaną kursu przedłużania rzęs będzie element marketingowy. Dzięki niemu nasz pracownik dowie się jak wykonywać np. sprzedaż krzyżową, czyli jak proponować usługi do usługi. Dla przykładu pani przychodzi do salony na regulację brwi, a nasz pracownik proponuje przedłużanie rzęs. Oczywiście nic na siłę i nie zupełnie wprost. Marketingowe szkolenie nauczy pracownika, jak rozmawiać z klientem, jak o przekonywać i zbierać wartościowe informacje, które będzie można wykorzystać w przyszłej praktyce.

  Next Article

Jakie znaczenie mają kwasy Omega 3?

You may also like

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.