Krótka, sugestywna informacja na temat konkretnego produktu, albo zdecydowanie intrygująca informacja o niesprecyzowanych produktach, ale z wyraźnie odbijającą się nazwą firmy to właśnie reklama, która ma szybko zwrócić uwagę. To, pisząc bardziej precyzyjnie, baner reklamowy. Najbardziej popularna forma reklamy w dzisiejszych czasach.
Jakie jest zastosowanie banerów?
Ta forma reklamy jest tak bardzo powszechna, ponieważ jej zastosowanie jest bardzo oczywiste i proste w formie. Banery mogą przybierać najrozmaitsze kształty, ale właściciele biznesów zwykle starają się, aby były one atrakcyjne i duże. Po to, aby oczywiście przyciągały spojrzenia. Z banerami można się spotkać dosłownie wszędzie. Mogą to być reklamy na billboardach, na witrynach sklepowych, na ścianach kin i teatrów, a także we wszelkich miejscach użyteczności publicznej. Najdziemy je przy ruchliwych ulicach lub miejscach wzmożonego ruchu pieszych, w centrach handlowych i na bazarach, w restauracjach i sklepach przemysłowych. Jednym słowem: wszędzie.
Baner reklamowy – jego podstawowe cechy.
Banery reklamowe zwykle, chociaż nie tylko, są umieszczane na zewnątrz budynków, dlatego też istotna jest ich wytrzymałość na warunki atmosferyczne. Zazwyczaj są jednostronne zadrukowywane, ale na prośbę klienta mogą być oczywiście dwustronne. Używa się wtedy specjalnego materiału, który nie przepuszcza promieni słonecznych. Każdy z banerów ma na swoich krawędziach oczka, które służą do przymocowania ich na ścianie lub szybkie. Oczka robione są co około 50 cm. W zależności od potrzeb banery mogą być drukowane na tkaninie, siatkach winylowych lub na powlekanym PCV płótnie.